23 Nisan 2013 Salı

Sanal Alışveriş Ve Kargoyla İmtihanım !


Selâmün Aleyküm canlar. .
Alışveriş sevmeyen kadın var mıdır bilmem ama gökte AVM açılmış dense merdiven kurup çıkmaya çalışırız  heralde :)
Bende son alışverişim den önce epey bir süre sürekli internetten alışveriş yapmaya sarmıştım , kasada sıra bekleme derdi ,
bazı tezgahtarların kaprisini çekme derdi yok diye sevinerekten yapıyordum :) Ta kii..
En son yaptığım alışveriş beni hayal kırıklığına uğratana kadar:)
Hala gülerek yazdığıma şaşıyorum, nasıl böyle sessiz kalabildiğime de. . :)
Ama resmen mecbur bırakıldım, nasıl mı ;
Elbise beğenip günlerce alıp almama konusunda kararsız kaldım , beğendim rengi stokta yoktu.
Sonra bir sabah gözüme çarptı tekrar stoğa eklenmiş , dururmuyum illaki almam lazım :)
Sitenin adını verip vermemek arasında gidip geliyorum şuan. .
Ama tesettür giyiminde bulunduğu sitelerden birtanesi.
Gelelim başıma bir elbise yüzünden neler geldiğine :)
Siparişimi verdiğim hafta bir davete katılacaktım kafamda bir kombin yaptım şalı ayakkabısı takısı hazır . .
Ama hani elbise ? Her gün bakıyorum tedarik ediliyor yazıyor.
İptal etmekte istemedim belki gelir diye.
Sitede ulaşabileceğim ne bir numara ne bir adres hiç birşey yok !
Kafamada koydum ya o elbiseyi giymeyi..
Sonuç olarak giyemedim , tam 1 buçuk hafta tedarik edilmesi beklendi kargoya verildi. .
Buraya kadar herşey normal ama bundan sonrası beni iyice çileden çıkardı.
Kargoya verildikten 2 gün sonra kargo şirketinden arandım , siparişiniz geldi ama evi bulamadık gelin alın!
Ne münasebet. . Benden kapıda ödeme adına fark ücreti almayı biliyorsun da evi mi bulamıyorsun ?
Üstelik aynı kargo şirketi daha önceki alışverişlerimde de aynı sorunu çıkardı.
Gidemeyeceğimi belirttim , evin adresini tekrar verdim, bekliyorum o gün gelecek sözde ..
O gün gelmedi , ertesi gün gelmedi ,ertesi gün yine gelmedi. .
O hafta içerisinde elbiseyi aldığım siteden aradılar..
Ve ben şikayetlerimi dile getirdim tamam ilgileniyoruz dendi ama yine kargodan tık yok .
2 adım ötemde ama inat ettim onlar getirecekler .
Tam 1 buçuk hafta sonra bana kargodan telefon geldi gelip alacak mısınız yoksa iadeye gidecek diye.
Şaka gibi !
Çok sinirlendim ve işinizi neden düzgün yapmıyorsunuz 1 buçuk haftadır bekliyorum,
Siz getirecekseniz getirin yoksa gönderin dedim.
Verdikleri cevap;karışıklık olmuş özür dileriz hemen getiriyoruz . .
Yine tamam dedim bekliyorum , ama o gün içerisinde de gelmedi .
Yaa sabıırr ! Artık vazgeçtim elbiseden geri gönderseler keşke diyorum .
Neyse ki 2 gün içerisinde kargom geldi.
Kargo geldiğinde ben evde yoktum , olsaydım o fark ücretini ödemeyi düşünmüyordum.
Parasında değilim ama sonuna kadar hak etmiyorlar ve araştırmalarıma göre aynı kargo şirketine birçok şikayet var. .
Neyse ben paketim geldi diye sevinirken bir açıyorum tam bir fiyasko !
Benim beğendiğim elbiseyle arasında uçurum var, ve iade süresi geçmiş durumda.
Dantelleri nin renk uyumuna ayrıca bayıldım , dikişler desen o derece .
Kumaşı hakkında yorum bile yapamıyorum. .


Fotoğrafta dantelleri koyu görünüyor ama bildiğiniz buz mavisi . .
Zaten boyun kısmına bakıldığı vakit renkteki uyumsuzluk belli ediyor kendini.
Demem o ki arkadaşlar emin olmadan hiç birşeyi almayalım .
Alacaksakta güvenilir birçok site var. .
Bilerek paylaştım ki belki birkaç kişi daha çıkar benimle aynı sorunları yaşayan. .
Ben hala internet alışverişi yapıyorum ama bir daha kıyafet alabileceğimi sanmıyorum . .
Varsa buna benzer sorunlar yaşayan dostlar paylaşsın , belki bende o zaman kargo şirketinin ve elbiseyi aldığım sitenin adını rahatlıkla söylerim..
Off off ne çok yazmışım yine..
Benim içim şişti , sizinki de değil mi ?
Neyse keyifli akşamlar diliyorum  görüşmek üzere hepiniz sağlıcakla kalın :)

12 yorum :

  1. EVET TUBA HAKLISIN, BAZEN OLUYOR ÖYLE BİZDE EVİMİZ İÇİN TERMOSİFON ALMIŞTIK; RESİMDE GÖRÜNEN FARKLI BİZE GÖNDERDİKLERİ FARKLIYDI...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani bir tabir varya paramızla rezil oluyoruz resmen..
      Ben henüz etiketini dahi yırtmadım , giden zamanım ve param oldu . Birde geçen süre zarfında kargo şirketinin rahatlığıyla sinirlerim bozuldu .
      Güler misin ağlar mısın bilemedim canım :)

      Sil
  2. Canım çok güzel yazmışın ama bunların hangi kurumlar olduğunu da açıklamalısın bence, sonuçta suçlu olan onlar ve ne yazıkki bu şekilde hep kandırılıyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Sürat kargo ve tozlu giyim. . Tozlu dan 2. Alışverişim ilk alışverişimde memnun kalmıştım ama 2.si beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı. Eger kargo hemen ulaştırmış olsaydı geri gönderirdim mutlaka. . Siteye şikayet bıraktım ama geri dönüş yapanda olmadı ne yazıkki. Hala iyi niyet gösterip sitenin adını vermek istemiyordum ama insanların iyi niyeti belli bir yerden sonra suistimal edilmeye başlıyor böyle. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu giyim samsunda açılmış ve ardından internet alışverişine başlamış bir mağaza tuba'cım. Deposu da samsunda. Daha yeni başladı internet alışverişine. Bence daha güvenilir alışveriş siteleri var onların haricindekileri cok da tercih etmemek lazım diyorum.

      Sil
  4. Îsmine yakışmayan bir kargoymuş.internetten alışveriş yaparken demekki çok dikkatli olmak gerekiyor.güvenilir yerlerden alışveriş yapmak lazım.paylaştığınız için sağolun.aklımızın bir köşesinde bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aceba benim bulunduğum şehirdeki şubesimi böyle diye araştırma yaptım kargoya şikayet çok canım .
      Mıknatıs yutmuş gibi bende böylesini çekerim zaten hep :)
      Siz sağolun sevgiler :)

      Sil
  5. okurken ben sinir oldum.Bir kez daha netten alışveriş yapmadığıma sevindim.geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim inşaAllah ders olmuştur banada :)

      Sil
  6. gerçekten çok sinir bozucu bir durum internet üzerinden kıyafet almadığıma çok mutluyum. geçmiş olsun canım
    http://ojebahcesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ben de sık sık alışveriş yapıyorum internet üzerinden.Daha önce böyle bi problem yaşamadım ama yaşasam eminim ben de pek sesimi çıkarmazdım.Ama şunu biliyorum ki kesinlikle kendime giysi ve ayakkabı almam. çok riskli oluyo.ben çocuklara alıyorum çoğu zaman genele büyük alıyorum kçük olursa da birine hediye falan ederim diyorum :D ama riskkonusunda gerçekten çok sorun olabiliyor.

    YanıtlaSil
  8. Kıyafet alınabilecek sitelerde var önemli olan benim gibi her siteden almamak :)
    Elbisenin sitedeki fotoğrafını alamadım gerçekten arasında uçurum var bana gösterildiği gibi gelseydi keşke ve beklediğime değseydi . Neyse benim için büyük bir ders oldu :) Sizlerede kötü örnek :P Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Saygı ve sevgi sınırları içerisinde yaptığınız her yorum benim için çok değerlidir .
Blogger veya Gmail hesabı olmayan değerli okuyucularım sizlerde aşağıda bulunan 'yorumlama biçimi' kutucuğunu 'anonim' işaretleyerek yorum bırakabilirsiniz.