3 Nisan 2013 Çarşamba

Merhaba :)

İnsanların sıcaklığının güneşe yansıdığı sımcısak birgünden hepinize merhaba :)

Hiç hayalleri olmayan insan varmıdır bilmem ama benim gerçekleşmeyi bekleyen birçok hayalim var.

Başarısızlıktan korkmuyorum ,içimden gelen sese inanıyor ve güveniyorum.
Hayatı, neşe sevgi ve pozitif düşünmekten ibaret görüyorum.
Olumsuzu olumluya çevirmenin sadece insanın kendi içinde olduğunu düşünüyorum.

Nerede olursam olayım Allah'ın benimle olduğunu ve bana yardım ettiğini biliyorum.

Hayatın tüm problemlerinde bir çözümün olduğunu düşünüyorum .

Başımıza gelecek iyi veya kötü her şeyin sebebinin kendimiz olduğunu unutmayalım.
Pozitif düşünelim pozitif olsun :)
Hayatta neyi düşünürsek onun olacağına inanalım .
Her türlü canlıyı sevelim :)
Ne demiş Yunus Emre ;
Yaradılanı severim , Yaradan dan ötürü . .
Sizleri seviyorum :)
Sağlıcakla . .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Saygı ve sevgi sınırları içerisinde yaptığınız her yorum benim için çok değerlidir .
Blogger veya Gmail hesabı olmayan değerli okuyucularım sizlerde aşağıda bulunan 'yorumlama biçimi' kutucuğunu 'anonim' işaretleyerek yorum bırakabilirsiniz.