3 Nisan 2013 Çarşamba

Aşık Olduklarım :)







Evet evet aşık olduklarım :)
Şu sıra olmayan evimin olmayan salonuna ve mutfağına mobilya bakmaya merak saldım :)
Ciddi anlamda alacakmışcasına araştırıp fikir ediniyorum.
Cauntry tarzı mobilyalara resmen aşık oldum.
İşte bu ! dedim :)
Benim dünyamı yansıtıyor resmen , eskimiş hissi yaratıyor uzaktan bakmakla yetinsem de bende tarifi olmayan bir huzur uyandırıyor :)
Bu sayede aşırı süsten ve canlı renklerden hoşlanmadığım,mobilya konusunda da kendini göstermiş oluyor :)
Henüz kendime ait bir evim olmadığı için bu güzelliklerle uzaktan uzağa aşk yaşasakta biliyorum ki bir gün benim olacaklar :)
Peki nedir bu country tarzı mobilya ?
Gelin birlikte bakalım , bende bu sayede aşkımı en içten şekilde yaşamış olayım :) 


Çok parlak endüstriyel renkler kullanılmayan , çiçek , bahçe renkleri,sıcak renkler,
saf beyaz,kırmızı,mavi ve sarı kullanılan renkler arasındadır.
Sıcak samimi ve gösterişten uzaktır.
Basit gündelik ama oldukça şıktır , kısaca aşktırlar :)

Günün birinde 'Bakın evime yeni ciciler aldım' postuyla karşınızda olmak ümidiyle . :)
Sağlıcakla ve sevgiyle kalın :) 








3 yorum :

  1. Mutfağa bittim canım ya ne kadar huzurlu sade güzel

    YanıtlaSil
  2. herşey çok cici...
    dileklerinin kabul olması umuduyla...

    YanıtlaSil

Saygı ve sevgi sınırları içerisinde yaptığınız her yorum benim için çok değerlidir .
Blogger veya Gmail hesabı olmayan değerli okuyucularım sizlerde aşağıda bulunan 'yorumlama biçimi' kutucuğunu 'anonim' işaretleyerek yorum bırakabilirsiniz.