19 Aralık 2013 Perşembe

Şablon Çekilişi ..

1gün kalmış süresinin bitmesine , yeni fark etmenin üzüntüsüyle paylaşıyorum . .
Daha önce header tasarımıyla beni büyüleyen Sevgi Abla'nın şablon tasarımıyla bloğumun havasının tamamen değişecek olması bile heyecan verici :)
İnşaAllah bana çıkar demiyorum çünkü biliyorum ki , kime dokunsa o büyülü eller mutlu edecek gülümsetecektir..
İşte bu harika çekilişe katılmak için uğrayacağınız adres :)
Sevgi dolu güzel yürekli insan Sevgi Abla'ya ulaşmak için Değmesin Yağlı Boya adresinden ulaşabilirsiniz.. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Saygı ve sevgi sınırları içerisinde yaptığınız her yorum benim için çok değerlidir .
Blogger veya Gmail hesabı olmayan değerli okuyucularım sizlerde aşağıda bulunan 'yorumlama biçimi' kutucuğunu 'anonim' işaretleyerek yorum bırakabilirsiniz.