5 Kasım 2013 Salı

Kısa Bir Veda ..

Vedaları oldum olası sevmemişimdir. .
Kalmakta ağır gelir gitmekte ,bu yazıyı yazmadan sessiz sedasız bir süreliğinede olsa bloğumu kapatmayı bile düşündüm ..
Sebebine gelince uzun süredir gelgitlerle beklediğim iş Rabbim'e şükürler olsun ki olumlu sonuçlandı :)
Devlet hastanesinde tıbbi sekreter olarak işe başladım , bir süreliğine nöbetli çalışmak zorundayım..
Çok yoğun stresli bir döneme girdim bir çok şeyden fedakarlık ettim inşaAllah beklediğim sonuçları alırım kısa zamanda :)
Benim yokluğum buralarda hissedilir mi bilmem ama bloğumdan hobi olarak yaptığım ufak tefek işlerden burda kurduğum sıcacık dostluktan ayrı kalmak inanın çok zor gelecek ..
Evet hala devam eden bir çekilişim var söz verdiğim gibi onu sonlandırıp son yazımı da öyle yazarım :)
Olurya özleyen olursa tubanindunyasii@windowslive.com adresinden ulaşabilir :)
Hepiniz Allah'a emanet olun .. Sağlıcakla..

23 yorum :

  1. Canım hakkında hayırlısı olsun.Ama boş bırakma bizi.Özleriz.Kolaylıklar dilerim sana Tubacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bende sizleri çok çok özlerim.. Ama bir süre böyle olacak gibi :(

      Sil
  2. Hayırlı olsun çok sevindim istediğin işe girmene

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun. Rabbim muvaffak etsin. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. bende bi ara gitsem dedim gidemedim sonra sen de arada gel merak ettirme ama ALLAH tan hayırlısı dilerim her seçimin sana mutluluk verir sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyerek gitmiyorum ama biraz ağır çalışıyorum , aynı zamanda kpss ye hazırlanıyorum yoksa en son düşüneceğim şeylerden biriydi bloğumdan ayrı kalmak.. Teşekkür ederim bendende sevgiler :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun yeni işin, buraya arada bir bir şeyler yazmaya çalış yaa..Sen özlersin bizii, dayanamazsın di mi?:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemezmiyim çok özlerim tabi :) Herşeyi yoluna koyana kadar istemeyerekte olsa ayrı kalıcaz :(

      Sil
  6. Hakkında hayırlısı olsun canımm...
    Arada uğra buralara ses ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmiin canım hepimizin :)
      Boş kaldıkça ilk uğrak vereceğim yer bloğum olsun söz veriyorum :)

      Sil
  7. işin hayırlı olsun, hastanede çalışmak elbette kolay değil ama bloğa da zaman ayırabilirsin belki, hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , evet oldukça zor üstelik acilciysen daha zor :) Bir süre vakit ayıramayacağım boş vakitlerimde ( olursa :D ) ders çalışmam gerek :) Sevgiler

      Sil
  8. Bence gitmemelisin ve bence gitmiceksin sen bizi özlersin özleeer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden gitmem ki gidemem ki :) Sen her yerdesin ama diğer dostlara biraz özletecem kendimi :)

      Sil
  9. yeni işin hayırlı olsun Tuba'cım, tabi blogmu iş mi dersen bende işi tercih ederdim:) herşeyin hayırlısı,kolaylıklar diliyorum:..) allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bloğumada emek vermiş olabilirim ama diğer tarafta 2 yıllık bir emeğim ve onun sonucu varken bu fırsatı kaçıramazdım canım :))
      Teşekkür ederim sende Allah'a emanetsin

      Sil
  10. hayırlı olsun basarılar dılerım bu durumda etkınlıgımıze katılamayacaksınız sanırım

    YanıtlaSil
  11. Yazı için teşekkürler, ben de bugün ilk 10'un açıklanmasından sonra "Hürriyet dergimizi kandırdı" başlıklı bir yazı yazıp yayınladım: http://www.bodytr.com/2013/11/duyuru-hurriyet-dergimizi-kandirmistir.html

    Yazıyı okursanız Hürriyet'in illegal blogları nasıl finalist ilan ettiğini de belgeleyerek gösterdim. Korkunç ve sinir bozucu gerçekten de...

    YanıtlaSil
  12. Hakkında hayırlısı olsun istediğin iş bumuydu bilmiyorum ama işe girmene sevindim yalnız çok menen bir iş tecrübesi idi benim için :)) Allah sabır versin :))
    Ama sen genede bloga ara sıra bir uğra yokluğun farkedilmez mi hiç ediliyor tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet istediğim beklediğim iş buydu :) Tabi söylediğin gibi zorluğu olan stresli bir iş yakın zamanda bununla ilgili kısacık yazabilirim :)
      Ama bende pes etmek yok hala devam :)

      Sil
    2. Canım benim sen pes etme tabi..
      Beni ettirmişlerdi özel sektörde cins çooook çünkü bide çok şerefsiz biri ile çalıştığımdan benden sonra ve önce bir 10 kişiyi daha aynı şekilde bezdirdikleri için pes etmemek gibi bir durum yoktu :))
      Allah hayırlısını versim uar ve yardımcın olsun canım..

      Sil

Saygı ve sevgi sınırları içerisinde yaptığınız her yorum benim için çok değerlidir .
Blogger veya Gmail hesabı olmayan değerli okuyucularım sizlerde aşağıda bulunan 'yorumlama biçimi' kutucuğunu 'anonim' işaretleyerek yorum bırakabilirsiniz.