20 Ekim 2013 Pazar

Bayram'dan Geriye Kalanlar, Yeşil Mezura'nın Hediyesiyle Bayram Kombinim :)

Bu bayram umudumu, hayallerimi kıranlar oldu . İnandığım doğruların aslında kocaman bir YALAN olduğunu anlamama sebep oldu. Başarımı küçümseyenler ilerleyemeyeceğimi söyleyenler, gözlerimden iki damla yaşla birlikte düşenler oldu. Evet çok acı ama bunların hepsi benim olgunlaşmam içindi.. Kendimi daha güçlü hissetmem hayata daha hırslı tutunmam içindi..
Acı olgunlaştırıp açılması gereken tüm kapıların daha kolay açılmasını sağlarmış .. Acı aynı zamanda hırsmış ..
Neyse bırakalım şimdi bunları bir kenara , her ne olursa olsun herzaman kötülerle karşılaştırmıyor hayat bizi. Kötülükler var diye iyilikler ertelenmiyor kenara itilmiyor :)


Bayram öncesi hayatımdaki iyi insanlardan biri harika bir paket gönderdi , dediğim gibi hep kötü insanlar olmuyor hayatımızda . Gönlü güzellerde var .. Onlardan biride Yeşil Mezuram , aramızda kilometreler olmasına rağmen sanki yıllardır dost , arkadaş kardeş gibiyiz.. 1 hafta haber alamasak birbirimizden illaki bir mesajla güzel sözle dürteriz birbirimizi :) Tanışma hikayemizde bir o kadarda ilginç :)
Aynı dönemlerde blog açtık , ben elimde olan kumaşları değerlendirmek isterken Şule'nin bloğuna rastladım , aklımdan geçeni tak Şule'nin bloğunda buldum :) Bir gün bunaldığım bir anda yine bloğuma koştum içimden geçenleri yazdım , Şule'mde aynı duygular içerisinde olduğunu söyledi.. Sonra yıllardır tanışıyormuş gibi mailleştik . Önce arkadaş sonra dost sonra kardeş olduk :)
Tesadüf facebook sayfasında gezerken eşarp tasarladığını gördüm fiyat sordum . Önce söylemedi sonra o eşarbı zaten benim için hazırladığını söyledi :) Ve çok geçmeden paket elime ulaştı , elime almaya bile kıyamadım . Nasıl kıyılır ki  ? Öyle güzel bir kumaşa nasıl iğne takılır .. Ama gelin görünki dayanamadım :)
Bayram kombinimi bugün Şule'min hediyesiyle tamamladım :)
Öyleki yine gönlü güzel, iyi günlerinde zaten birileri var ama ben kötü günlerindede yanındayım diye düşünen can dostumla beraberdim bugün..



Önce keyifli bir yemek yenildi .. Sonra dostla kahve keyfi yapıldı..
Sağdan sizlere gülümseyen benim :)
Kombinim siyah kloş etek , beyaz bebe yaka gömlek kıyafetimi tamamlayan Şule'min tasarımı leopar eşarp bordo ayakkabı ve bordo çanta :)






Sonra bir kahve iç ama herkesle kahve içilmez unutma. Sadece aşık olduğun insanla kahve iç. Onu izlerken kahven soğusun, soğuk kahveyi sırf onun yüzünden sev.
-Ahmet Batman .
Belki sevdiğimle yudumlamadım kahvemi ama , sohpetin güzelliğinden kahvem soğudu , dost uğruna soğuk kahveyide içmiş sevmiş oldum :)






Eşarbımı yaparken .. Öyle güzel bir kumaşı varki kesinlikle iğne izi yapmıyor, kaymıyor :)



Ayna pozumuz olmasa olmazdı değil mi ? :) Gülüşümüz baki olsun inşaAllah :)

Eşarbı daha detaylı görebilmeniz için birde başımda olmadan paylaşmak istedim :)














































Sizlerde sipariş vermek Yeşil Mezura'nın diğer tasarımlarını görmek için aşağıdaki hesaplardan Şule'me ulaşabilirsiniz ;

Yeşil Mezura Blog
Yeşil Mezura Facebook

Sanırım bende bloğuma en uzun postla imzamı atmış oldum :)
Zaman ayırıp okuyandan , duâlarıyla her zaman yanımda olan arkadaşlardan Rahman Razı olsun ..
Hep sizler gibi gönlü güzel arkadaşlarla dostlarla karşılaştırsın beni ..
Ayrıca geçmiş bayramınız kutlu olsun .. Nice güzel bayramlarımız olsun ..
En güzele emanetsiniz :)



                                                      Facebook Hesabım
                                                      İnstagram Hesabım

11 yorum :

  1. Tuba'm yazdiklarin beni oyle etkiledi ki hatta postunu eşime bile okudum seni henüz hiç gormesem de aslında hayatimizdasin :)) hep derim kalp kalbe yakınsa gormeden de bunu hissedebilirsin. Ayrica Hediyem sana oyle cok yakismis ki kombinin de harika olmuş renk duyumlarin cok hoş. InşaAllah Rabbim o masada Bizim de Sohbet etmemizi nasip eder. Gule Gule kullan ve kullandikca Beni hatirla kuzucum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de geçmiş kurban bayramın kutlu olsun canim..
      Uzun ayni zamanda zevkle okuduğum bir post olmuş.Yüreğine sağlık...
      Umudunu,hayallerini yıkan insanları, kendi kötü niyetleriyle başbaşa bırak ve her zaman önüne bak.sen yüreğindeki iyi niyetleri taze tut .O insanları umursama...

      Bu arada hem kombinin hem eşarbın çok yakİşmış sana .güle güle kullan canım :-)

      Sil
    2. Şule'm yine duygulandırdın beni.. Seninle aramdaki bağı ne yapsam ne etsem kimseye tam anlamıyla anlatamam..
      Allah için çok seviyorum seni , bir kez daha teşekkür ederim :*
      Ben seni hep hatırlıyorum ki cantanem hediye bahane :)

      Sil
  2. Ne güzel bir hediye bu güle güle kullan Tuba..
    Güzelde kombinlemişsin..

    YanıtlaSil
  3. senin adına sevindim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. şeker kız çok hoşsun gerçekten:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ediyorum Fatma'cım .. Derdime sevincime ortak olduğun için Allah Razı olsun :)
    O insanları öncelikle hayatımdan çıkardım ve Allah'a havale ettim..
    Ayrıca beğenmene sevindim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlığınız dostlğunuz kardeşliğiniz daim olsun....
    Allah hep güzel insanlarla karşılaştırsın hepimizi..
    Şule'nin ellerine sağlık sende güle güle kullan..çok yakışmış bu arada...

    YanıtlaSil

Saygı ve sevgi sınırları içerisinde yaptığınız her yorum benim için çok değerlidir .
Blogger veya Gmail hesabı olmayan değerli okuyucularım sizlerde aşağıda bulunan 'yorumlama biçimi' kutucuğunu 'anonim' işaretleyerek yorum bırakabilirsiniz.